Оголошуємо Конкурс пропозицій

Опубліковано: 9 Червня, 2025

Оголошуємо конкурс пропозицій на закупівлю канцелярських та споживчих товарів для MMT

Благодійна організація «Благодійний фонд «Все Буде Добре – Україна», (далі по тексту Замовник), оголошує Конкурс пропозицій на закупівлю канцелярських та споживчих товарів для MMT, в рамках благодійного проєкту: CBPF-UKR-25-S-INGO-34832 “Посилення міжсекторальної допомоги дітям, які постраждали від конфлікту, з метою пріоритизації освіти в умовах надзвичайних ситуацій та підтримки захисту дітей” у Сумській, Харківській, Донецькій, Дніпропетровській, Херсонській, та Запорізькій областях.
Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі знаходиться у окремому файлі, що додається (Конкурсна форма, Зразок Конкурсної пропозиції https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1DDt4N7mrzxTSzWYfjEe93LQ7THzvtSyk)
Дата оголошення Конкурсу: 09 червня 2025 р.
Місце постачання Товару: DAP Incoterms 2020 (Delivere dat Place – «Поставка та розвантаження в місце призначення»): Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд.25

Просимо надіслати вашу цінову пропозицію разом з наступними документами до 20 год. 00 хв. 16 червня 2025 р.

Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Конкурсна форма» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом;
3) реєстраційні документи:
паспорт за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (не старше 3х місяців від дати подання);
витяг з реєстру платників єдиного податку (не старше 3х місяців від дати подання), якщо ФОП не є платник єдиного податку, то лист-сповіщення за підписом ФОП, де вказується інформація про форму оподаткування;
статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
документ, що підтверджує право підпису;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку.
4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України.
Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів Конкурсної документації.

Якщо до Конкурсної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.

Оплата наданих послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

До участі у Конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, у яких заявлений Товар у наявності на складі у вказаній кількості та/або є можливість здійснити доставку протягом вказаного терміну за зазначеним місцем поставки; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

Термін поставки Товару: до 01 липня 2025 року, включно.

Вимоги до Учасників:
послуги повинні надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість поставити Товар у вказаний в договорі строк та місце. Умови оплати: перевага буде надана постачальнику, який запропонує оплату – по 100% післяплати.
Визначення переможця Конкурсу, відбудеться організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих комерційних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні, але не пізніше 19.06.2025р.
Учасник цього Конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор Конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.
Учасник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (проведення Конкурсу) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Замовник може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

Замовник докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс пропозицій на закупівлю канцелярських та споживчих товарів для MMT» на електронну адресу:

karyna.kostina@vsebudedobre.com.ua в копію обов’язково ставити
tender@vsebudedobre.com.ua
iryna.zaiets@street-child.org
У разі запитань звертайтесь за електронними адресами:
karyna.kostina@vsebudedobre.com.ua в копію обов’язково ставити
tender@vsebudedobre.com.ua

Автор: admin